کرمان

اعلام آمادگی فوریت‌های علوم پزشکی جیرفت برای مأموریت در هرمزگان

ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به بروز زلزله در استان مجاورت همسایه استان هرمزگان از آماده‌باش مراکز اورژانس و پایگاه‌های ۱۱۵ در جنوب استان خبر داد.

ابراهیم محمدی با بیان اینکه این زلزله در شهرستان‌های جنوبی استان هم احساس شد، گفت: با اعلام آمادگی و آماده‌باش نیروها و تجهیزات در جنوب استان از پای کار بودن تجهیزات لجستیکی استان نظیر آمبولانس‌ها، اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس خبر داد و‌ گفت: مرکز هدایت بحران EOC دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم با رصد و گزارش‌گیری از منطقه زیر پوشش در جنوب کرمان در حال آماده‌باش است تا در صورت نیاز همکاری و ورود به موضوع زلزله احتمالی را داشته باشد. 

وی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ‌گونه مأموریت حوادثی ناشی از انتقال مصدوم زلزله در جنوب کرمان توسط اورژانس انجام نشده است، افزود: در صورت نیاز مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت این آمادگی را دارد با تمام تجهیزات در بحران احتمالی ورود کند.

رئیس مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت در صورت اعلام نیاز استان هرمزگان این آمادگی وجود دارد تا به همکارانمان در استان هرمزگان در انجام ماموریت‌ها کمک کنیم. 

هیچ گونه ریزش کوه و مسدود شدن مسیر در راه‌های جنوب کرمان به هرمزگان گزارش نشده است 

جمیلی مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به بروز زلزله در استان همجوار جنوب کرمان و در هرمزگان نیروهای راهداری و دستگاه‌های سنگین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در حالت آماده باش در آمده‌اند ‌.

مسعود جمیلی افزود: با اعزام گشت‌های راهداری در محورهای جنوب کرمان به‌خصوص محورهای منتهی به استان هرمزگان هیچ گونه مورد اولیه خسارت به محورها و ریزش کوه و ترانشه در محورهای جنوب کرمان تا این لحظه گزارش نشده است.

مسعود جمیلی بیان کرد: مجموعه نیروها و تجهیزات معاونت راه‌ها و دستگاه‌های سنگین راهداری، مرکز مدیریت راه‌ها، ادارات شهرستان‌های هفت‌گانه این اداره کل در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه احتمال پس لرزه.هایی پس از این زلزله وجود دارد از رانندگان خواست با توجه به نزدیکی جنوب کرمان به استان زلزله‌زده هرمزگان و مناطق کوهستانی در مسیر در هنگام تردد از جاده جوانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا