کهگیلویه و بویراحمد

اعلام برنامه ۱۳ آبان در شهر قلعه رئیسی

به گزارش یولن از چاروسا، ایمان فولادی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا با بیان اینکه  ۱۳ آبان نمادی از همدلی در راه استکبار ستیزی است تصریح کرد: ۱۳ آبان سالروز سه رخداد تبعید حضرت امام خمینی، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی است که در تقویم ملی و تاریخی ایران به ثبت رسیده است تا فراموش نکنیم دراین روز به یادماندنی موجی از استکبار ستیزی درایران اسلامی شکل گرفته و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هرساله ملت ایران با برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی حرکت می کنند و جنایات و بدعهدی های آمریکا را تبیین می کنند.

فولادی در خصوص برگزاری مراسم ۱۳ آبان در شهر قلعه رئیسی گفت: مراسم ۱۳ آبان همانند بسیاری برنامه فرهنگی در طول دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی متفاوت برگزار می شود و امسال مراسم ۱۳ آبان از میدان امام حسین(ع) قلعه رئیسی با تجمع مردمی آغاز و و تا گلزار شهدای این شهر ادامه خواهد داشت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۳ آبان آغاز خواهد شد یادآور شد: حضور باشکوه دانش آموزان، دانشجویان و بسیجیان و عموم مردم می تواند به برگزاری باشکوه این مراسم بیفزاید و امیدواریم بار دیگر مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب و نظام رقم بزنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا