سمنان

اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان شاهرود

به گزارش یولن از شاهرود، ابوطالب جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان شاهرود که به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از زمان قرار گرفتن در سطح هشدار و اعلام وضع قرمز در شهرستان شاهرود تکالیف و برنامه‌های ویژه‌ای برای دستگاه‌های اجرایی و نهادها در نظر گرفته و ابلاغ شد.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود اضافه کرد: نشست‌های متعددی با حضور اتحادیه اصناف، نیروی انتظامی، علوم پزشکی، هلال احمر و بسیج برای تشکیل گروه بازرسی ویژه برگزار شد.

وی ادامه داد: تعطیلی آموزش حضوری، بوستان‌ها، آرامستان و اعمال محدودیت‌هایی که از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام‌شده به دستگاه‌های اجرایی و نهادها ابلاغ شد.

جلالی بیان کرد: تهیه کلیپ‌های اطلاع‌رسانی و آموزشی با مشارکت فرمانداری، بهداشت و درمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین انجام تبلیغات محیطی گسترده در شهر در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این نشست در راستای نگرانی‌ که در کشور و ستاد ملی  مدیریت مقابله با کرونا وجود دارد، برگزار شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا