آذربایجان غربی

افتتاح مرحله دوم طرح اندیشه تمدن ساز در دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی

به گزارش یولن از ارومیه و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد آذربایجان غربی، افتتاحیه  مرحله دوم طرح اندیشه تمدن ساز در دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی استان  با حضور حجت الاسلام دکتر بیگی مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد استان  و نیز حجت الاسلام شریفی‌دوست مسئول کشوری اجرای طرح کلی اندیشه تمدن‌ساز برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری طرح در دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی ، به ثبت نام بیش از ۱۸۰ نفر از اساتید در قالب ۵۲ گروه مطالعاتی ۴ یا ۵ نفره و نیز شرکت اکثر اعضای هیئت رئیسه و روسای واحد های دانشگاهی استان در این طرح اشاره نموده و از شرکت کم نظیر اساتید در این دوره مطالعاتی و تلاش های صادقانه دبیران هم اندیشی واحد ها ی استان تقدیر و تشکر نمودند.

حجت‌الاسلام دکتر بیگی عنوان کرد: اندیشه های حضرت آیت الله امام خامنه ای به عنوان یک دانشمند مطرح جهان اسلام معرفی کننده شاخص ها و مولفه های تمدن نوین اسلامی است و باید همه دانشگاهیان مبین آن باشند.

حجت الاسلام شریفی‌دوست مسئول کشوری اجرای طرح اندیشه تمدن ساز ضمن تشریح شیوه اجرای طرح و اشتراک گذاری تجارب استان های دیگر، افزودند: مباحثه جزء سنت های قدیمی حوزه است اما این روش امروزه در برخی دپارتمان های علمی دانشگاههای برتر دنیا نیز رایج شده است.

انتهای پیام


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا