سمنان

افتتاح پروژه‌های عمرانی در روستاها و مناطق عشایری استان سمنان

افتتاح پروژه‌های عمرانی در روستاها و مناطق عشایری استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر برنامه‌های متعددی برای مردم عشایر و روستایی استان تدارک دیده شده است.

وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا در مناطق روستایی و عشایری و همچنین گل‌باران و عطرافشانی گلزار شهدا در این مناطق برخی از این برنامه‌هاست.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و تولیدی در مناطق روستایی و عشایری افتتاح می‌شود، افزود: برگزاری بازی‌های بومی و محلی عشایر، محفل انس با قرآن ویژه روستاییان و عشایر، جشنواره نقاشی و بادبادک‌ها، مسابقه تیراندازی با سلاح شکاری بین عشایری، مسابقه قرآن کریم در مناطق عشایری و روستایی، برگزاری نشست‌های بصیرتی در روستاها و اعزام کاروان خدمات‌رسانی برخی از این برنامه‌ها در دهه فجر است.

قربانیان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی دهه فجر، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در روستا، تقدیر از مربیان افتخاری برتر روستایی و تقدیر از کارآموزان و مهارت آموختگان برتر روستایی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در مناطق روستایی و عشایر استان سمنان است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای کارگاهی مهارت‌آموزان، برگزاری ورک‌شاپ‌های آموزشی یک روزه با اعزام مربی به روستا، تولید محتواهای الکترونیکی برای بهره‌برداری روستاییان و عشایر، واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین و سم‌پاشی، برپایی میز خدمت در روستاها، ارائه خدمات بهداشتی در روستاها، ارائه میز خدمت و دیدار مردمی با مردم عشایر استان و دیدار با خانواده شهدای عشایر استان از دیگر برنامه‌ها است که در مناطق روستایی و عشایری استان برگزار می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: این برنامه در کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر پیش‌بینی‌شده و در ایام دهه فجر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا