سمنان

افتخارآفرینی دانشجویان سمنانی در مسابقات کشوری

افتخارآفرینی دانشجویان سمنانی در مسابقات کشوری

به گزارش یولن از سمنان، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با درخشش خود افتخاری دیگر آفریدند و رتبه‌های برتر مسابقات فریزبی همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را کسب کردند.

 در این مسابقات مهدیه چلیک فولادی دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود مقام نخست بخش دختران و زهرا جعفری دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی این دانشکده نیز مقام دوم بخش دختران را با مربیگری خانم آقایان کسب کردند.

مسابقات فریزبی همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد و در این مسابقات ۱۱۱ نفر از ۲۲ دانشگاه در مسابقات حضور داشتند.

پس از بررسی فیلم‌های ارسالی دانشجویان، نفرات برگزیده توسط انجمن فریزبی و داوران در دو بخش دختران و پسران مشخص شد و به نفرات برتر حکم و جوایزی اهدا می‌شود.

افتخارآفرینی دانشجویان سمنانی در مسابقات کشوری

افتخارآفرینی در مسابقات دارت همگانی

همچنین دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با درخشش خود افتخاری دیگر آفرید و رتبه برتر مسابقات دارت همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را کسب کرد.

در این مسابقات میلاد قندالی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته حسابداری دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان مقام نخست بخش پسران را کسب کرد.

مسابقات دارت همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و در این مسابقات ۱۵۳ نفر از ۳۰ دانشگاه در مسابقات حضور داشتند.

در این رقابت‌ها نیز پس از بررسی فیلم‌های ارسالی توسط داوران، نفرات برگزیده در دو بخش دختر و پسر مشخص شد و به نفرات برتر حکم و جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا