همدان

افزایش ۱۴ درصدی سفر با ناوگان برون‌شهری در همدان

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، محمد سرگزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲۰۹ هزار و ۸۰۰ سفر با ناوگان مسافربری جاده‌ای همدان انجام شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳.۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تعداد مسافر جابه‌جا شده ۲.۵ درصد کاهش داشت افزود: شمار مسافرانی که امسال از این استان برای آن‌ها بلیت سفر با ناوگان مسافربری جاده‌ای صادر شده یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۷۴۹ نفر بوده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه سفر‌ها همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بوده و ناوگان مسافربری با ظرفیت کمتری مسافر سوار کرده‌اند عنوان کرد: بخش حمل‌ و نقل مسافر به شدت از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد بازار سفر‌های نوروزی، اربعین و سفر‌های دانشجویان از دست رفته و این بخش به شدت متضرر شود.

سرگزی تأکید کرد: با توجه به ارائه تسهیلات دولتی به بخش رانندگان و شرکت‌های حمل‌ و نقل باید توجه داشت که برای عبور از این شرایط نیازمند ایجاد ساز و کار‌های متناسب برای رفع مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۶۰۷ دستگاه ناوگان مسافربری عمومی فعال در استان همدان وجود دارد یادآور شد: ۱۷ پایانه حمل و نقل مسافر، ۴۹ شرکت، شعبه و نمایندگی حمل و نقل مسافر فعال، یک انجمن صنفی رانندگان مسافربری و دو انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربری در استان فعال است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا