سمنان

افزایش ۵۷ درصدی سفرهای نوروزی در سمنان/ رعایت حداکثری پروتکل‌ها ادامه داشته باشد

افزایش ۵۷ درصدی سفرهای نوروزی در سمنان/ رعایت حداکثری پروتکل‌ها ادامه داشته باشد

به گزارش یولن از دامغان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جمع شماری از مدیران شهرستان دامغان با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان اظهار کرد: سفرهای نوروزی امسال در کشور نسبت به سال گذشته، ۴۷ درصد افزایش یافته که این آمار در استان سمنان، ۵۷ درصد است.

وی بیان کرد: پس از گذشت دو سال از شیوع کرونا، نوروز امسال مردم با آرامش بیشتری سفر کردند و مدیران استان سمنان نیز تلاش داشتند تا این آرامش برقرار باشد و امیدواریم این اصل مهم تا پایان سفر با جدیت دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: سه اصل مهم سلامت، ایمنی و ارائه خدمات مطلوب، رویکرد دولت و استاندار سمنان در سفرهای نوروزی امسال است که ایمنی در سفر، حفظ سلامت مسافران و کاهش تصادفات به‌عنوان مهم‌ترین اصل‌ها مورد توجه قرار دارد.

ریواده بیان کرد: دنیا همچنان گرفتار ویروس کرونا است و با توجه به تأکید دولت مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، امیدواریم رعایت حداکثری پروتکل‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم شاهد بازگشت آرامش به کشور باشیم.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات شایسته به مسافران یک اصل مهم است که باید با تمهیدات لازم، شرایط مطلوب برای تأمین کالاهای اساسی فراهم و دغدغه مردم و مسافران در این بخش رفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: مدیران شهرستانی باید از تمام ظرفیت‌های مجموعه خود برای تحقق شعار سال استفاده کنند.

ریواده بیان کرد: در بیانات آغاز سال مقام معظم رهبری به امید اشاره شد که برای ظهور امید در جامعه، ضرورت دارد تا حرکت و پیشرفت لازمه کار تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و در راستای تحقق شعار سال می‌توانیم، چالش‌های پیش رو را با تدبیر درست رفع شود.

وی گفت: دانش‌بنیان کردن تولید بدون شک کشور را در رسیدن به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کند و باید در این راه از روش‌های علمی و فناورانه استفاده شود و از ظرفیت‌های شهرستان بهره‌مند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اشتغال تحصیل‌کرده‌ها یکی از چالش‌های استان سمنان است که امیدواریم در قالب کارگروه مشخص از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده شود.

ریواده اظهار کرد: در سفر سال گذشته آیت‌الله رئیسی به سمنان، اعتبارات خوبی برای استان در نظر گرفته و بیشتر به‌صورت نقدی به حساب استان واریز شد. از مدیران درخواست داریم طرح‌های دارای ردیف در سال اول را پیگیری کنند تا وعده‌های دولت به‌صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا