سمنان

اقتصاد و اشتغال؛ اولویت مدیران استان سمنان

اقتصاد و اشتغال؛ اولویت مدیران استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه تجلیل از مدیران عامل بانک‌ها و فعالان حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان که در سالن یادگار امام استانداری برگزار شد، با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه‌های آموزش، مسکن، درمان و اشتغال در مجموعه کمیته امداد استان سمنان به انجام رسیده است.

وی با اشاره به طرح موضوع شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه دانش‌بنیان، ارتباط خوبی با مجموعه‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری استان دارد و لازم است این ارتباط مؤثر تقویت شود.

استاندار سمنان با قدردانی از همراهی بانک‌های عامل با مجموعه کمیته امداد در حوزه اشتغال و با تأکید بر ضرورت محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط استان اظهار کرد: باید تلاش کرد تا در همه ابعاد و به‌ویژه در بحث اشتغال به مناطق کمترتوسعه‌یافته توجه ویژه صورت گیرد و در این زمینه کمیته امداد نقش محوری دارد.

هاشمی اضافه کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد و اشتغال موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا ایجاد اشتغال بر مبنای نیاز استان سمنان صورت گیرد، بر ضرورت تقویت ارتباط کمیته امداد با پارک‌های علم و فناوری تأکید کرد.

استاندار سمنان با اشاره به نقش خیران در عرصه‌های مختلف و تلاش آنها در همراهی با دولت و رفع مشکلات جامعه گفت: در حوزه اشتغال باید از ظرفیت خیران استان استفاده شود.

هاشمی از تلاش فرمانداران استان، مدیرکل و همکاران آنها در کمیته امداد استان و شهرستان‌ها و همچنین از تعامل بسیار خوب مدیران بانک‌های عامل استان در ایجاد اشتغال پایدار برای افراد زیرپوشش کمیته امداد قدردانی کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا