سایت خبری
famaserver
  • صفحه اصلی
  • اخبار ورزشی
  • بین الملل
  • اقتصادی
  • اخبار استانها
  • اخبار روز
  • سیاسی
  • علمی و فناوری
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

الهامی: ذوب آهن باب میل ما بازی کرد/3 امتیاز برایمان از عسل شیرین‌تر بود

زمان انتشار: 9 ژانویه 2022 ساعت 16:38

دسته بندی: مازندران

شناسه خبر: 154927

زمان مطالعه: 7 دقیقه

الهامی: ذوب آهن باب میل ما بازی کرد/۳ امتیاز برایمان از عسل شیرین‌تر بود

الهامی: ذوب آهن باب میل ما بازی کرد/3 امتیاز برایمان از عسل شیرین‌تر بود

به گزارش یولن از مشهد، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از برتری مقابل ذوب آهن، اظهارداشت: این برد را در شهر امام رضا (ع) و شهر مقدس مشهد به همه هواداران از راه دور تقدیم می‌کنم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این فشار سخت بازی‌ها امروز با جسارت و جنگندگی بازی کردند. به تارتار بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم. این 3 امتیاز برای ما مهم بود و در ادامه راه به ما کمک می‌کند. از مسئولان خراسان رضوی که اجازه بازی را دادند تشکر می‌کنم اما آرزو دارم هر چه زودتر به ورزشگاه خودمان برگردیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: بازی بسیار تاکتیکی و پرفشار بود. شروع بازی بچه‌های ما آن طور که باید شروع نکردند. ذوب آهن اوایل بازی از ما بهتر بود، مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم. از دقیقه 30 به بعد بازی متعادل شد. نیمه اول موقعیت پراکنده هر دو تیم داشتند که تبدیل به گل نشد. نیمه دوم ما شروع خوبی داشتیم و روی کار تمرین شده گل زدیم. جایگاهی که حریف داشت ما پس گرفته بودیم آنها انتحاری بازی کردند و خوشحالم طوری رفتار کردیم ذوب آهن را وادار کردیم باب میل ما بازی کنند. به فوتبال مستقیم روی آوردند اما ما ابزار لازم را برای دفاع داشتیم. به بچه‌هایم تبریک می‌گویم که زحمت کشیدند، من کمترین سهم را داشتم و برای بازی سخت دیگری با تراکتور آماده می‌شویم.

الهامی در پاسخ به این سوال که با تعویض فشار تیم ذوب‌آن را گرفتید، تصریح کرد: همان طور که گفتم ذوب آهن باب میل ما بازی کرد و ما می‌دانستیم نیمه دوم بعد از گلزنی چه می‌خواهیم. آنهایی که بازی کردند و آنهایی که تعویض شدند خیلی خوب کار کردند. در مورد اصحاب رسانه که به مشهد آمدند دست تک تک شان را می‌بوسم، رسانه در سرما و گرما با ماست و آنها هم در این برد سهم داشتند. اگر می‌باختیم هم همه نقش داشتند.

الهامی همچنین درباره داوری، یادآور شد: از گروه داوری هم تشکر می‌کنم؛ آنها اولین بار بود که برای ما داوری کردند. غیر از یک صحنه که آفساید نبود و آفساید گرفتند، عالی قضاوت کردند. برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی نساجی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نیمه دوم را شما از تارتار بردید، اظهارداشت: مهدی رفیق عزیز من است و از هم شناخت داریم. پارسا آنها بردند و این طبیعت فوتبال است. آرزویم است تارتار همه بازی‌هایش را ببرد. ما مانند برادر هستیم و اگر بگویم 30 سال است با هم هستیم گزاف نگفته‌ام. می‌دانم تارتار چقدر توانمند است، روی او شناخت دارم. تیم او فوق العاده بازی کرد و این باخت چیزی از ارزش‌های مهدی کم نمی‌کند.

الهامی همچنین در خصوص صحبت‌های تارتار که گفته بود سرتر از نساجی بوده‌اند، گفت: تارتار نظرش را گرفته و تیم او خوب بازی کرد. ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و ذوب آهن باب میل ما بازی کرد. با وجود همان فشاری که داشتند حتی یک موقعیت گل هم نداشتند. می‌دانستیم چه می‌خواهیم و دو تیم در جدول همسایه بودند. هر دو تیم اینجا (مشهد) غریب بودند و زمین خوب ورزشگاه اجازه فوتبال خوب را می‌داد و هر دو تیم خوب بازی کردند. باز هم از مسئولان مشهد تشکر می‌کنم و این زمین یکی از 2-3 زمین خوب ایران است. ما از بس در زمین بد بازی کردیم اینجا بازی می‌کنیم سرمان گیج می‌رود!

وی درباره اینکه چرا نساجی بعد از یک گل میلی به گلزنی ندارد، گفت: بازی‌ها آنقدر نزدیک است که شاید یک یا دو تیم را پیدا کنیم که بیشتر از یک گل بزند. مخصوصا تیم‌هایی مانند ما و ذوب که مربیان از هم شناخت دارند و در جدول نزدیک بهم هستند. برای من 3 امتیاز مهم و شیرین‌تر از عسل بود.

انتهای پیام/


برچسب ها
ساکت الهامی سرمربی نساجی نساجی ذوب آهن
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • لزوم ورود تامین اجتماعی به مسئله جوانی جمعیت و غربالگری
    لزوم ورود تامین اجتماعی به مسئله جوانی جمعیت و غربالگری 2 سال پیش
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از حماسه مشارکت مردم مازندران
    قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از حماسه مشارکت مردم مازندران 2 سال پیش
  • خسارت ۶۹۰ میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی سوادکوه
    خسارت ۶۹۰ میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی سوادکوه 2 سال پیش
  • آمادگی بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات مردمی در ایام محرم و صفر
    آمادگی بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات مردمی در ایام محرم و صفر 2 سال پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • آذربایجان شرقی 577
  • آذربایجان غربی 484
  • اجتماعی 12218
  • اخبار استانها 35
  • اخبار بورس 276
  • اخبار تکنولوژی 120
  • اخبار روز 42
  • اخبار ورزشی 15500
  • اردبیل 359
  • اصفهان 603
  • اقتصادی 11379
  • البرز 1631
  • ایلام 246
  • بازار کار 392
  • بوشهر 165
  • بین الملل 22862
  • تبلیغات 26
  • تهران 342
  • چند رسانه ای 0
  • چهارمحال و بختیاری 761
  • خراسان جنوبی 309
  • خراسان رضوی 668
  • خراسان شمالی 166
  • خوزستان 384
  • زنجان 310
  • سبک زندگی 437
  • سلامت 3385
  • سمنان 2082
  • سیاسی 9697
  • سیستان و بلوچستان 5
  • عکس 79
  • علمی و فناوری 8330
  • فارس 404
  • فرهنگ و هنر 5101
  • قزوین 547
  • قم 330
  • کاریکاتور 78
  • کردستان 538
  • کرمان 2091
  • کرمانشاه 478
  • کهگیلویه و بویراحمد 444
  • گلستان 315
  • گیلان 335
  • لرستان 18
  • مازندران 84
  • مرکزی 5
  • هرمزگان 398
  • همدان 603
  • یزد 160
famaserver

جدیدترین مقالات

  • 3 هفته پیش
  • 3 هفته پیش
  • 3 هفته پیش
  • 3 هفته پیش
  • 3 هفته پیش

لینکهای پیشنهادی

دانلود نرم افزار |  گلدن ویزای یونان | کابل شبکه | درریزان

میزبانی در هاست لینوکس فاماسرور