بین الملل

الوفاق: سفر «بنت» خیانت و اعلام انقضای قانون اساسی بحرین است

الوفاق: سفر «بنت» خیانت و اعلام انقضای قانون اساسی بحرین است

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، جمعیت الوفاق بحرین ضمن انتقاد از نخستین سفر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منامه، این سفر را خیانتی به کشور بحرین، اعلام انقضای صلاحیت قانون اساسی وفقدان مشروعیت سیاسی برای آینده دانست.

بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره» جمعیت الوفاق طی بیانیه‌ای که در صفحه توییترش منتشر کرده، گفته است: سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین تعدی از تمام آداب و سنت‌ها و تعهدات است؛ این اقدام هیچ مناسبتی با ملت بحرین، مشی اخلاقی و قانون اساسی این کشور ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است که اگر برای ملت بحرین ممکن بود، تمام خیابان‌ها را برای اعلام مخالفت‌شان با این سفر پر می‌کردند؛ این ممکن نیست، چون حکومت [آل‌خلیفه] کشورشان را با آهن و آتش اداره می‌کند.

جمعیت وفاق بحرین، این سفر نفتالی بنت را به مثابه عبور از تمام خطوط قرمز، نقض ارزش‌ها و میثاق‌ها، و تحریک عواطف و احساسات مردم بحرین، ملل عربی و جهان اسلام دانست.

استقبال رژیم آل‌خلیفه از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منامه در شرایطی انجام شد که شهرها و مناطق مختلف بحرین، همزمان با یازدهمین سالروز آغاز انقلاب ۱۴ فوریه این کشور و در محکومیت سفر بنت به خیابان آمدند و اعتراض خود را به روابط حکومت با تل‌آویو نشان دادند.

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا