یزد

امام جمعه مهریز: توزیع عادلانه خدمات اولویت دولت باشد/مهریز درمانگاه تأمین اجتماعی ندارد

به گزارش یولن از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی ظهر امروز در خطبه ها آبان ماه نماز جمعه اظهار کرد: حرکت سریع به صورت پدافند غیر عامل در مقابله حمله سایبری به سامانه سوخت خود از سوی دولت، مردم، و صدا و سیما بسیار مفید بود.

وی با اشاره به سوء استفاده دشمنان در خصوص حمله سایبری به سامانه سوخت افزود: این برای ملت ایران یک هشدار بود که لازمه آن بصیرت و هوشیاری همه افراد در خنثی کردن این سوء استفاده ها است.

امام جمعه مهریز گفت: این مسئله حمله سایبری به سامانه سوخت کشور ایران یک مسئله امنیتی بسیار مهمی بود که نباید اتفاق می افتاد اما با تلاش نیروهای انتظامی، مسلحف امنیتی و بسیج این مهم به صورت ضربتی حل و فصل شد.

حجت الاسلام محی الدینی تصریح کرد: آرامش مردم در حمله سایبری به سامانه سوخت بسیار ستودنی است و تا پایان رفع مشکل نیز ادامه خواهد داشت.

محی الدین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مهریز درمانگاه تأمین اجتماعی ندارد، گفت: با توجه به جمعیت و لزوم رعایت عدالت در توزیع خدمات ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان ضروری است.

وی به نامگذاری هشتم آبان ماه به نام روز دانش آموز و بسیج دانشجویی اشاره و  اذعان کرد: نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان بسیجی هم اکنون در عرصه تهاجم فرهنگی، جنگ نرم با هوشیاری و بصیرت می توانند دسیسه های دشمنان را خنثی کند.

امام جمعه مهریز در خصوص فتنه گری‌های آمریکا خاطرنشان کرد: دولت آمریکا با ایجاد تفرقه بین قومیت های دینی و مذهبی و مسلمانان می خواهد آنها اقدام به کشتار یکدیگر کنند.

محی الدینی تصریح داد: خطر نفوذی‌ها، تحریم‌های فزاینده راه‌اندازی جنگ‌های ترکیبی هشت ضلعی از جمله جنگ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و مهم ترین آنها جنگ های سایبری و رسانه ای از جمله اقدامات آمریکا عیله کشور ایران است که باید با بصیرت و آگاهانه رفتار و از آنها غافل نباشیم.

وی با تبین سخنان رهبری در خصوص فتنه گری های آمریکا بیان کرد: هرچقدر دولت آمریکا بیشتر هزینه کند بیشتر شکست می خورد و هرچقدر او در این امر مسرتر باشد محکم تر سیلی خواهد خورد.   

انتهای پیام/چ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا