تهران

امام جمعه پردیس: تریبون آزاد با حضور مسؤولان در محلات برگزار می‌شود/ متروی پردیس معطل تایید شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری یولن از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار‌کرد: دشمن تلاش میکند دین و اسلام را به انزوا بکشاند و برخی از کشورهای اسلامی را به همین دلیل تحت کنترل قرار دادند و باید با جهاد کبیر و ایجاد و حفظ وحدت تلاش کنیم تا تفرقه بین مسلمانان ایجاد نشود.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه باید تاسی به سنت‌های پیامبر(ص) را سرلوحه کارهای قرار بدهیم، گفت: تلاش میکنند تا سنت غرب جای سنت اسلامی را بگیرد و این در مجالس مختلف مشهود است زیرا در اجرای سنت اسلامی ضعیف عمل کردیم و امروزه سبک زندگی‌ به سمت غربی شدن میرود و برای مقابله با این اتفاق صبر، اخلاق و عدالت را رعایت کرده تا از دسیسه های دشمنان در امان بمانیم.

حسینی افزود: مذاکرات برجامی نزدیک است و دشمن می‌خواست با این اقدام ایران را در این جلسات تسلیم کند اما در شهرها التهابی به وجود نیامد زیرا صدا و سیما و رسانه ها با قدرت وارد میدان شده و به مرجع رسانه ای تبدیل شدند.

وی با اشاره به حضور میدانی رئیس جمهور در پمپ بنزینی در تهران، ابراز کرد: در گذشته این اقدامات را نداشتیم و زمان افزایش قیمت رئیس دولت می‌گفت من هم خبر نداشتنم و با این صحبت توهین بزرگی به مردم کرد.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه تفاوت دولت ها را مردم به عینه دیدند، تشریح کرد: زمانی که رئیس جمهور مردم به میدان می‌آیید و در پمپ بنزین بدون ترس از کرونا و غیره با مردم صحبت میکند و این یعنی مردم خادمان خود را در عرصه خدمت می‌بینند و اینگونه توطعه های دشمن خنثی می‌شود.

حسینی اضافه کرد: ایران اسلامی در حمله و آفند سایبری از قدرت های اول جهان است اما در زیرساخت‌های سایبری ضعیف است و این حمله فرصتی برای مسوولان است که در دفاع و به روز رسانی زیرساختها قوی‌تر عمل کنند.

امام جمعه پردیس گفت: دشمن به دنبال ایجاد سریال تحریم است و با هیچ کاری راضی نمیشوند به جز سلطه کامل بر کشور و این رفتار شیطان گونه آنها است و برای نابودی انقلاب از هر روش و راهی استفاده میکنند.

حسینی با اشاره به آغاز جهاد کبیر توسط مسوولان، اعلام کرد: در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد تا مسوولان طی دوهفته یکبار در محلات حضور پیدا کرده و مشکلات مردمی را محله به محله حل کنند.

وی ادامه داد: این دیدارها در مساجد و ادارات انجام نمیشود بلکه در محلات و با تجمع مردمی خواهد بود و مانند تریبون آزاد، مردم مشکلات خود را اعلام میکنند.

حسینی با بیان اینکه اگر مردم راضی باشند دشمن هیچ کاری نمیتواند انجام دهد، عنوان کرد: شروع به کار متروی پردیس در انتظار تصمیم شهردار تهران است و این طرح ملی با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان و پیگیری‌های شرکت عمران پردیس مصوبات لازم را اخذ کرده است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: مصوبه شورای ترافیک کشور، مصوبه دولت، مصوبه شورای ترافیک تهران، مصوبه محیط زیست، دستور وزیر و غیره برای متروی تهران به پردیس گرفته شده و برای شروع به کار این طرح ملی نیاز به تائید شهردار تهران داریم.

وی تصریح کرد: چندین ماه است که این پروژه در شهرداری تهران معطل مانده زیرا ۳۰۰ اصله درخت در ضلع غربی جاجرود باید جا به جا شود و شرکت عمران پردیس متعهد شده تا این جا به جایی را انجام دهد.

حسینی افزود: امیدواریم شهردار انقلابی تهران این مورد را با سرعت پیگیری کنند و دستورات لازم را مبذول داشت تا این مشکل که در سازمان پارکها و جنگل های شهرداری تهران مانده به سرعت رفع شود‌.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: مشکلات تردد مردم از تهران به پردیس و بلعکس منتظر این دستور است و با آغاز به کار مترو خودروی کمتری وارد تهران میشود و در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، صرفه جویی بنزین و غیره نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا