البرز

امدادرسانی به ۲ حادثه‌دیده آبشار مورود

امدادرسانی به ۲ حادثه‌دیده آبشار مورود

به گزارش یولن از کرج، خلفی، مدیرعامل هلال احمر استان البرز، شامگاه پنج شنبه در جمع اصحاب رسانه، گفت: طی اعلام حادثه سقوط فردی از آبشار مورود در ساعت ۱۲:۳۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ به مرکز هماهنگی و کنترل عملیات استان؛ تیم پایگاه امدادو نجات کوشک بالا به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در خصوص این حادثه افزود: در این حادثه که ۲ نفر حادثه دیده بودند، با توجه به آسیب وارده به کمر یکی از این حادثه دیدگان، ،پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت ، وی به محل امن منتقل جهت اعزام به مرکز درمانی تحویل نیروهای اورژانس شد.

خلفی بیان کرد: طبیعت گردان و افرادی که بدون تجربه و تجهیزات کافی اقدام به صعود از ارتفاعات و کوهستانها می‌کنند؛ حوادث ناگواری را رقم می‌زنند که گاه به قیمت جان آنها تمام می‌شود.

وی،همراه داشتن کیف کمک‌های اولیه، کلاه ایمنی، سوت، طناب و سایر تجهیزات ساده اما نجات بخش انفرادی و گروهی کوهستان را در کاستن آسیب‌های ناشی از حوادث موثر است.و از هموطنان خواست با کسب اطلاعات از شرایط منطقه، شرایط آب و هوایی و با توجه به توانمندی و مهارت هایشان اقدام به صعود و گردشگری در مناطق صعب العبور نمایند.

شماره ۱۱۲ «ندای امداد» آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان و کمک به هموطنان در طی ۲۴ ساعت شبانه روز است.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا