تهران

انباشت آلاینده‌ها در آسمان تهران/ کاهش ۷ درجه‌ای دمای هوا از سه‌شنبه

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در تهران اظهار کرد: بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد وضعیت جوی استان تهران از امروز تا صبح سه‌شنبه با پایداری جو، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم و در نواحی پرتردد شهری همراه با غبار محلی و انباشت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج افزایش ابر و از بعداز ظهر سه‌شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه به‌ویژه در نیمه شمالی استان در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه، گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران در ادامه بیان کرد: در بخش‌های جنوبی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.

جلالی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه با توسعه جوی پایدار روند افزایش غبار محلی آغاز خواهد شد و در روز پنجشنبه در نواحی پرتردد شهری افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز و فردا، افزایش نسبی دما و از سه‌شنبه شب تا چهارشنبه کاهش محسوس ۴ تا ۷ درجه‌ای دما و در روز پنجشنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا