قزوین

انتخابات انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین برگزار می‌شود

انتخابات انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از قزوین؛ امیر ملاحسن، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: تشکیل ساختار جدید انجمن‌های فرهنگی هنری که در قالب ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شده است، در استان قزوین نیز در دستور کار قرار گرفته و بزودی در بهار سال جاری این انتخابات برگزار می شود.

ملاحسن افزود: طبق اساسنامه، تاسیس انجمن‌ جدید هنرهای تجسمی استان قزوین در قالب موسسه چندمنظوره با دامنه فعالیت‌های بیشتر خواهد بود و این انجمن پس از برگزاری مجمع و انتخاب هیئت مدیره به صورت حقوقی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر دولتی استان قزوین ثبت رسمی خواهد شد.

وی اظهار کرد: اساسنامه جدید امکان مطالبه‌گری را برای هنرمندان فراهم آورده و برمبنای آن نقش آفرینی هنرمندان شهرستانی بیشتر است.

معاون امور هنری گفت: هیات موسس این انجمن با همراهی و همکاری هیات مدیره سابق این انجمن ، در یک بازه حدودا دو ماهه، فرآیند ثبت‌نام و عضوگیری اعضاء مجمع عمومی انجمن استان و سپس برگزاری انتخابات را مدیریت خواهند کرد و افراد متقاضی عضویت و نامزدی در انتخابات انجمن هنرهای تجسمی، می‌توانند براساس فراخوان‌ این انجمن در این فرآیند شرکت کنند.

وی همچنین اضافه کرد: کسانی که متقاضی عضویت در هیأت مدیره هستند باید دارای مدرک تحصیلی و فعالیت موثر هنری باشند که جزییات آن در فراخوان و روند برگزاری انتخابات اعلام شده است.

ملاحسن افزود: هیئت مؤسس انجمن هنرهای تجسمی پس از عضوگیری و برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات به کار خود پایان خواهد داد و پس از آن هیچگونه مسئولیت حقوقی نخواهد داشت و طبق اساسنامه پس از تعیین هیئت مدیره‌، امور را واگذار خواهد کرد.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا