چهارمحال و بختیاری

انتقاد استاندار از عدم جذب اعتبارات اشتغالزایی در بن/ هیچ اعتباری نباید برگشت بخورد

انتقاد استاندار از عدم جذب اعتبارات اشتغالزایی در بن/ هیچ اعتباری نباید برگشت بخورد

به گزارش یولن از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری ۱۶ دی‌ماه در شورای اداری شهرستان بن با بیان اینکه در  خدمت‌گذاری روز تعطیل و غیرتعطیل معنا ندارد، گفت: مدیران باید در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به مردم باشند، مدیران شهرستان باید به‌صورت مستمر امورات را پیگیری کنند تا مشکلات حل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تا پایان برنامه ۱۴۰۰ زمان زیادی باقی نمانده است، گفت: هیچ اعتباری نباید برگشت بخورد، اگر اعتباری در شهرستان برگشت بخورد، مدیر شهرستانی و مدیرکل نمره منفی دریافت می‌کند.

وی افزود: تحریم، تورم و کمبود اعتبارات باعث بروز مشکلاتی در شهرستان‌های مختلف شده است، اما با همین اعتبارات اندک نیز می‌توان تحرک و امید ایجاد کرد.

 حیدری از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبرسانی بن به بروجن در سال آینده خبر داد و بیان کرد: باید پروژه‌های نیمه‌تمام در برنامه‌های ۱۴۰۱ و پروژه‌های سفر ریاست جمهوری گنجانده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش موثر بخش خصوصی در توسعه، پیشرفت و اشتغال در شهرستان‌ها، تصریح کرد: باید بروکراسی اداری کم شود تا سرمایه‌گذران برای سرمایه‌گذاری رغبت بیش‌تری پیدا کنند، عامل توسعه در کشورهای پیشرفته مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

اعتبارات خوبی برای شهرداران در نظر گرفته شده است

وی بیان کرد: سهمیه سالانه هر شهرستان در طرح اقدام ملی تعیین و ابلاغ شده، در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث مسکن بر عهده بنیادمسکن انقلاب اسلامی است.

حیدری تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک همایشی برای شهرداران چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، اعتبارات خوبی برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است، شهرداران نقش موثری در تغییر چهره شهر دارند.

حیدری در پایان عنوان کرد: شهرستان بن در جذب اعتبارات اشتغالزایی بسیار ضعیف عمل کرده است، این مسئله باید پیگیری شود، همچنین مدیران شهرستانی باید در اجرای مصوبات شهرستانی اهتمام بورزند.

انتهای پیام/۳۳۳۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا