تهران

انتقال مشکلات مردم به مسؤولان از دغدغه‌های ائمه جمعه است

به گزارش خبرگزاری یولن از تهران، حجت الاسلام مهدی دربانی مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه فرخنده جهت تعامل بیشتر با کارگزاران در استانداری در خصوص فرمانداران شهرداران و بخشداران و از همه مهم تر توجه ویژه به همکاران فرهنگی استان تهران انجام گرفت.

وی گفت: با حمایت استاندار تهران و تعاملاتی که بین ایشان و ائمه جمعه شکل گرفت بسیاری از عملکردها را رو به جلو خواهیم داشت و در مسئله استان و به خصوص بحث فرهنگی و اهداف خوبی که برنامه‌ریزی شده است را پیگیری خواهیم کرد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران در ادامه تصریح کرد: مسائل اجتماعی، عمرانی، ترافیک و به خصوص فرهنگ از مسائل مهمی است که در این جلسه بسیار مورد تعامل قرار گرفت؛ ائمه جمعه به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارند از مشکلات آنها آگاه‌ترند و ما وظیفه خود می‌دانیم مشکلات مردم را به گوش مسئولین برسانیم و تا وقتی که به نتیجه رسید آن را پیگیری کنیم و استاندار هم استقبال بسیاری کرده‌اند و کارگروه‌های ویژه‌ای را به حمد الهی تشکیل خواهیم داد.

دربانی در ادامه افزود: تبادل اطلاعات و هماهنگی و اجرا در تسریع کارها بسیار مهم است؛ تبادل اطلاعات چه از طرف استاندار محترم و بالعکس، باعث می‌شود توقعات در یک سطح قرار بگیرد و باعث شود زوایای مختلف تشکیل شده همسو شوند، کمک و همدلی ایجاد شود و البته همرسانی مضاعف بین این نوع فعالیت ها شکل گیرد.

وی در پایان، جلسه استاندار تهران با ائمه جمعه را جلسه‌ای مفید خواند و گفت: انتقال نگرانی ها و مشکلات مردم به گوش مسئولین و مدیران برای اجرا و حل مشکلات، از دغدغه‌های ائمه جمعه است و این جلسه فرخنده بر اتحاد‌های هرچه بیشتر ائمه به خصوص در امور فرهنگی کمک بسیاری می‌کند.

انتهای پیام /۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا