البرز

انتقال ۹۹ کیلو حشیش در پوشش شمش آهن

انتقال ۹۹ کیلو حشیش در پوشش شمش آهن

به گزارش یولن از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر اقدام به خریداری مقدار قابل توجهی مواد مخدر حشیش کرده و در پوشش بار شمش آهن به وسیله یک تریلر در حال انتقال آن به این استان است.

وی افزود: در ادامه ماموران با رصد اطلاعاتی در مسیر حرکت تریلر حامل مواد مخدر، در محورهای ورودی استان البرز مستقر و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت تریلر مورد نظر را مورد شناسایی قرار داده و در یک عملیات غافلگیرانه راننده آن را دستگیر و تریلر را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در بازرسی از تریلر توقیف شده، ۹۹ کیلوگرم حشیش که در بین شمش‌های آهن جاسازی شده بود کشف شد.

محمدیان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، اضافه کرد: چشمان بیدار فرزندان این مرز و بوم در پلیس مبارزه با مواد مخدر، خواب را برای سودجویان و کسانی که با آلوده کردن جوانان قصد رسیدن اهداف شوم خود را دارند، نا آرام کرده است.

انتهای پیام/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا