کرمان

انجمن سینمای جوان رفسنجان نقش مهمی در تربیت فیلمسازان دارد

انجمن سینمای جوان رفسنجان نقش مهمی در تربیت فیلمسازان دارد

به گزارش یولن از رفسنجان، محمدرضا علیزاده عصر امروز در آیین اختتامیه چهاردهمین هفته عکس انجمن سینمای جوان رفسنجان در سینما گلستان امین با حضور رییس انجمن سینمای جوان کشور اظهار کرد: استان کرمان ظرفیت‌های متنوع و مختلفی در حوزه‌های مختلف دارد و شهرستان رفسنجان یکی از شهرستان‌های مهم استان است که ظرفیت‌های فرهنگی هنری زیادی دارد و در کنار سرمایه معادن مس و پسته در زمینه سرمایه نیروی انسانی دارای ویژگی‌های خاصی است.

علیزاده بیان کرد: در حوزه فرهنگ و هنر و ادب شخصیت‌های برجسته‌ای در رفسنجان هست که در کشور منشا اثر بوده و هستند و رفسنجان در حوزه هنرهای تجسمی، فیلمسازی و عکاسی برجستگی‌های ویژه‌ای دارد.

علیزاده افزود: دفتر انجمن سینمای جوان رفسنجان به‌واسطه فعالیت‌های چشمگیری که دارد در بین انجمن‌های استان برجسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انجمن سینمای جوان نقش مهمی در تربیت و آموزش فیلمسازان حرفه‌‌ای آینده این مرز و بوم دارد، ادامه داد: پایه‌های انجمن بسیار قوی است و شاهد درخشش این بچه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در ۱۰ سال گذشته ۸۰ کار در رویدادهای ملی و بین‌المللی شرکت داده و درخشیده است.

علیزاده اضافه کرد: از حیث ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها، امکانات و پشتیبانی‌ها انجمن سینمای جوان رفسنجان پیشگام است و نگاه مثبت مجموعه مس و اخیرا شهرداری در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری شهرستان قابل تقدیر است.

برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران در رفسنجان

 مهدی آذرپندار با بیان این‌که دفتر انجمن سینمای رفسنجان از دفاتر فعال انجمن سینمای جوان کشور است، اظهار کرد: دفتر سینمای جوان رفسنجان توفیقات خوبی در بخش‌ها و جشنواره‌های داخلی و بین‌اللملی داشته است و تا به حال سه فیلم از رفسنجان موفق شده‌اند به‌عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب شوند.

وی بازدید از دفاتر انجمن سینمای جوان سراسر کشور را از برنامه‌های پیش رو مطرح کرد و گفت: در رفسنجان حضور یافتیم که از عوامل این جشنواره و مدیران دفتر انجمن تشکر کنیم. در سال‌های اخیر فیلم‌‌های خوبی از این شهر ظهور پیدا کرده که نشان می‌دهد رفسنجان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فیلم‌سازی دارد و امیدواریم این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در زمینه آموزش و تولید فیلم و برگزاری رویدادهای سینمایی ادامه داشته باشد.

آذرپندار به کمبودها هم اشاره کرد و افزود: دفتر و ساختمان سینمای جوان رفسنجان فضای بسیار کوچکی دارد و باید برخی از تجهیزات مهیا شود و همچنین در حوزه اکران کمبودهایی وجود دارد که با قول‌هایی که از مسوولان شهر گرفتیم تا پایان سال امیدواریم که بخشی از این کاستی‌ها و کمبودها جبران شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا