البرز

انقلاب ایران برای احیای دین بود/موفقیت‌های ما حاصل حمایت الهی است

انقلاب ایران برای احیای دین بود/موفقیت‌های ما حاصل حمایت الهی است

به گزارش یولن از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی،‌ معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع اصحاب رسانه، گفت: ایام بهمن ۱۳۵۷ ایام به ثمر نشستن زحمات حضرت امام(ره)، پیروان امام، ملت ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۴۲ امام خمینی(ره) در دفاع از حق مردم، حفظ حقوق مردم و حاکمیت ارزش‌ها در جامعه حرکتی را به همراهی مردم آغاز کردند که در سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست.

حجت الاسلام رسولی با اشاره بر اینکه ثمره این حرکت حاکمیت انقلاب مبتنی بر ازرش های دینی، آرمان های نظام توحیدی و در راستای برآورده کردن آرزوی اولیای الهی و انبیاء خدا بود، اضافه کرد: از دیرباز اولیاء و انبیاء و اهل بیت علیهم السلام دنبال استقرار حاکمیت دینی در جامعه بودند ولی متاسفانه هیچ وقت این انتظار میسر نشده بود.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز بیان کرد: امام(ره) برای خدا حرکت کرد نه برای نفسش و حکومت کردن، امام برای احیای دین خدا در جامعه حرکت کرد و خدا هم نصرش را شامل حال حضرت امام(ره) و ملت ایران کرد.

وی ادامه داد: این نصرت ادامه دار بوده، یاری خداوند محدود به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نبوده، بعد از انقلاب هم با وجود همه دشمنی‌هایی که ایجاد کردند، سختی و مشقت‌هایی که کردند همچنان ملت ایران سربلند هستند و نصرت الهی شامل حالشان است.

حجت الاسلام رسولی با اشاره بر اینکه انقلاب امام(ره) متمایز از انقلاب های دیگر بود، ادامه داد: متکی به هیچ یک از قدرت های شرقی و غربی نبود، اتکایی به قدرت های منطقه ای و فرا منطقه ای نداشت، این‌وجه تمایز انقلاب امام(ره) با سایر انقلاب ها بود.‌

وی در پایان گفت: نهضت ادامه خواهد داشت و خون شهدا پشتوانه قوی و محکمی برای رسیدن به آن نقطه مطلوبی که حضرت امام(ره) ترسیم کرده بودند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا