کهگیلویه و بویراحمد

اولتیماتوم تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به خبازی‌های متخلف

به گزارش یولن از یاسوج،، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از حذف خبازی‌های متخلف عرضه نان خبر داد و گفت: بازرسی‌ها از خبازی‌ها به منظور رصد تخلفات در دستور کار است.

صالحی‌نیا در خصوص آخرین پیگیری‌ها جهت مبارزه با تخلفات حوزه نان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسه‌ای با حضور استاندار و همچنین معاون سیاسی استاندار مشکلات در حوزه نان بررسی شده در این جلسه مقرر شد تمامی تخلفات خبازی‌ها متخلف شامل کم فروشی، بی کیفیتی نان، گران فروشی عدم عرضه و همچنان مشکلات آن‌ها مورد رصد کامل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها از ساعت ۶ و سی دقیقه صبح بر خبازی‌ها انجام می‌شود، گفت: خبازی‌هایی که تخلفات مختلفی داشته باشند از چرخه عرضه نان حذف خواهند شد.

صالحی به ایجاد مشوق‌های مختلف برای خبازی‌هایی که به صورت قانونی به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند، اشاره کرد و افزود: خبازی‌های قانون مدار مشکلات کمبود آرد، سهمیه، افزایش سهمیه را خواهند داشت فعالیت آن‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به گشت‌های بازرسی به صورت روزانه بر فعالیت خبازی‌ها اشاره کرد و گفت: با خبازی‌های متخلف بدون تعارف برخورد قانونی صورت می‌گیرد، در این راستا ۲۰ پرونده برای خبازی‌های متخلف گذشته تشکیل شد و به تعزیرات حکومتی ارسال کرده که جرایم سنگینی برای آن‌ها لحاظ شد.

صالحی به گشت‌های روزانه در شهرستان‌ها برای رصد تخلفات حوزه نان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود موضوع تخلفات در حوزه نان بررسی  شود و  کمبود سهمیه آرد برخی خبازیها را هم  اداره غله استان مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا