سمنان

اولویت‌های استان سمنان از زبان آقای استاندار

اولویت‌های استان سمنان از زبان آقای استاندار

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امروز تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی تعیین شده برای استان با استفاده از پتانسیل‌های موجود و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، اولویت اصلی استان است.

وی افزود: پیگیری و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان، اجرای مطلوب طرح جهش تولید مسکن و تحقق رشد اقتصادی، سه اولویت دارای اهمیت برای ما در استان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بحث صادرات از استان یکی از مؤلفه‌های اساسی و مؤثر در خصوص تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی برای استان است که باید به آن توجه ویژه و جدی صورت گیرد، تأکید کرد: ضرورت دارد تا در این مسیر مشکلات و مسائل پیش رو احصا شود و ضمن تعامل با بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت این حوزه، در راستای تحقق رشد اقتصادی گام برداریم.

هاشمی اظهار کرد: بهبود معیشت مردم، رشد اشتغال و توسعه چرخه تولید در سایه رشد اقتصادی محقق می‌شود.

استاندار سمنان گفت: کارگروه‌های تخصصی گردشگری، صنعتی و کشاورزی با استفاده از سمن‌ها و تشکل‌های زیرمجموعه این حوزه‌ها تشکیل و در راستای تحقق رشد اقتصادی برنامه‌های مشخص و مدون را ارائه کنند.

هاشمی بیان کرد: در انعقاد تفاهم‌نامه‌های تخصصی مرتبط با تحقق رشد اقتصادی، کار کارشناسی و تخصصی توسط کارشناسان و متخصصان امر صورت گیرد و با ضمانت اجرایی، بندهای تفاهم‌نامه تدوین و لحاظ شود.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی از اولویت‌های اصلی و اساسی ما در استان است گفت: جلسه کارگروه رشد اقتصادی استان ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به صورت هفتگی و مستمر با برنامه کاری موضوعی و مشخص برگزار شود تا بتوانیم به رشد اقتصادی ۸.۶ درصد دست یابیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا