کرمان

اولین شب قدر کرمانی‌ها با عطر شهدایی+فیلم

اولین شب قدر کرمانی‌ها با عطر شهدایی+فیلم

به گزارش یولن از کرمان، مراسم احیای شب‌های قدر با نوای الغوث الغوث مردم در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه کرمان برگزار شد، مردم کرمان در اولین شب از لیالی قدر لحظات ناب استجابت دعا را در جوار مزار شهدای گمنام در سراسر استان، گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی، با حال و هوای متفاوت و با عطر شهدا به راز و نیاز با معبود نشستند.

در شهرستان‌های کرمان نیز مراسم اولین شب از شب‌های قدر در مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه‌ها و تکایا با حضور پرشور مردم روزه‌دار و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم قرآن به سر گرفتن برگزار شد.

احیای شب قدر رفسنجانی‌ها با اهدای خون به بیماران نیازمند

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حسینیه ثارالله شهر رفسنجان و مساجد، حسینیه‌ها و تکایای سراسر شهرستان  با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

امامزاده سید غریب و دیگر بقاع متبرکه شهرستان نیز میزبان مردم مومنی بودند که با نوای «الغوث الغوث» دستان پرتمنای خود را بر آسمان بلند کرده تا شفاعت بگیرند.

مردم رفسنجان همچون سال‌های گذشته در شب قدر با نذر خون خود به یاری بیماران نیازمند شتافتند و خون خود را در پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا