کردستان

ایجاد تحول در کردستان در گرو انتخاب استانداری جهادی است/جناح بازی مدیریتی عامل عدم توسعه کردستان است

جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سنندج با اشاره به اینکه تحولگرایی رویکرد و شعار رئیس جمهور جدید است، اظهار کرد: هیات دولت متشکل از افرادی شایسته، توانمند و متخصص است و این زمینه‌ای برای تحول اساسی در کشور است.

وی اذعان کرد: همانطور که در گام دوم انقلاب به جوانان، مسائل اقتصادی و فرهنگی توجه ویژه‌ای شده است لذا در انتخاب مدیران و مدیریت‌ها نیز این موارد دیده شود.

وی آینده دولت کرامت را امیدوارکننده توصیف‌کرد و گفت: اینکه رئیس جمهور در کمیسیون‌های اشتغال، آب و مسایل اقتصادی شخصا شرکت کرده و خود تصمیم‌گیری می‌کنند جای امیدواری دارد.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان عملکرد دولت در واکسیناسیون کرونا در کشور را نیز مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تمام نهادها و ارگان‌های سیاسی به کمک دولت آمده‌اند و قطعا آینده‌ای خوب در انتظار کشور است.

اصغری از تاخیر در انتصاب استاندار کردستان انتقاد کرد و گفت: تاخیر در انتصاب مدیر ارشد اجرایی استان به کردستان آسیب می‌رساند چرا که به دلیل این تغییر و تحول، تمامی فعالیت‌ها در استان راکد است و مردم از این وضعیت متضرر می‌شوند.

وی عنوان کرد: کردستان یک استان مرزی است و با کشور عراق مراودات دارد لذا استاندار جدید باید آشنا به مسائل مرزی، فرهنگی و قومی استان باشد در غیر اینصورت اهداف دولت در کمک به پیشرفت کردستان محقق نخواهد شد.

اصغری یادآور شد: استاندار جدید کردستان باید دارای تعقل و دیدگاه فرهنگی باشد و از اطلاعات عمومی نسبت به استان و روحیه جهادی و مقبولیت مردمی برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: استاندار باید در چهارچوب مصالح نظام حرکت کند و از باند و باندبازی و منافع حزبی و فردی پرهیز کند.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان اذعان داشت: کردستان نیازمند فردی جهادی برای مدیریت استان است چرا که کردستان عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد که جبران آن تنها با اقدامات جهادی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی حل مشکل بیکاری و کاهش مشکلات اقتصادی و توسعه استان را در گام دوم انقلاب از مطالبات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عنوان کرد.

به گفته اصغری، تشکل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان یکی از فعال‌ترین این جریان‌ سیاسی در کشور است که در بسیاری مسائل و از جمله انتخابات موثر واقع شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا