البرز

ایستگاه متروی هشتگرد ظرف ۳ ماه آتی آماده بهره برداری می‌شود

ایستگاه متروی هشتگرد ظرف ۳ ماه آتی آماده بهره برداری می‌شود

به گزارش یولن از کرج، عباس قنبری، مدیر عامل شهر جدید هشتگرد، امروز در نشست خبری اصحاب رسانه که  اعلام کرد: ۳۴ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهستان استان البرز ساخته می شود؛ در این میان زیرساخت‌های لازم نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد در گام نخست ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی از تعهد خود را اجرایی نموده است، یادآور شد: از این تعداد ۶ هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی برای ساخت به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و ۲ هزار واحد مسکونی به ارگان‌هایی همچون نیروهای مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران که با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه منعقد نموده‌اند، واگذار شده و چهار هزار و ۳۰۰ واحد نیز شامل مسکن مهر فاقد متقاضی به طرح نهضت ملی مسکن تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز شرکت عمران اقدام به به کارگیری پیمانکاران ذیصلاح نموده که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده استف تصریح کرد: در گام دوم نیز ساخت ۱۸ هزار واحد با الحاق زمین به محدوده شهرجدید مهستان به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای تامین زمین نداریم، گفت: ۱۰۰ هزار نفر برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که با آنالیز انجام شده و پالایشهای انجام شده در زمان حاضر تعداد آنها به ۴۰ هزار نفر رسیده‌ است.

قنبری به ساخت مترو در شهر جدید مهستان نیز اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در این شهر احداث مترو بود که در حال حاضر مردم از خدمات آن استفاده می‌کنند. سگینالینگ مترو نیز در حال تکمیل شدن است و تلاش می‌کنیم تا سه ماه آینده تحویل بهره بردار مجموعه که شرکت مترو تهران هستند داده تا شهروندان به صورت ۱۰۰ درصدی از ظرفیت آن استفاده نمایند.

وی در خصوص نرخ بلیت مترو هشتگرد به گلشهر در مقایسه با گلشهر به تهران گفت: در این خصوص نیز با همکاری شهرداری شورای شهرجدید مهستان، با شورای اسلامی شهر تهران که تعیین کننده نرخ مصوب بلیت هستند مکاتبات لازم انجام خواهیم داد تا شهروندان بتوانند با کاهش نرخ سفر از این پروژه ملی استقبال نموده و به راحتی در این مسیر تردد نمایند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در خصوص پروژه شهرک سینمایی و دیگر زمین‌های دولتی معطل مانده دستور ویژه داد تا پس از سیر مراحل قانونی نسبت به بازپس گیری آنها اقدام گردد.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا