سمنان

ایمن‌سازی سیستم‌های سایبری دستگاه‌های سمنان

به گزارش یولن از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طرح کنترل هوشمند افراد مبتلا به کرونا، راهکاری مؤثر و اقدامی پدافندی برای مصون‌سازی جامعه برابر ابتلا و همه‌گیری ویروس کرونا است.

وی افزود: از ابتدای مدیریت مقابله با بیماری کرونا در استان سمنان، کنترل هوشمند افرادی که پی.سی.آر مثبت هستند، در دستور کار قرار گرفت و از طریق اجرای این طرح، افراد مبتلا محدود شده و در ورودی فروشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات رصد و از ارائه خدمات به آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: اکنون این مهم قرار است تا در کشور و به صورت پایلوت در برخی از استان‌ها با اتصال تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و ادارات به شبکه سلامت، اجرایی شود.

خجسته‌پور گفت: ما به دنبال قطع چرخه انتقال ویروس در جامعه هستیم که یکی از آسان‌ترین راهکارها، اجرای طرح کنترل هوشمند افراد با تست مثبت کرونا است.

وی اظهار کرد: ما امروز در جامعه همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید داشتند، باید به یک درک مشترک در خصوص پدافند غیرعامل دست یابیم تا بتوانیم برنامه‌ها و اهداف این مهم را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: اختلال در سامانه سوخت‌رسانی در کشور که به‌موقع با اقدامات مناسب و مطلوب مدیریت شد، زنگ هشدار و خطری در حوزه سایبری بود که اهمیت اقدامات پدافندی را بیش از پیش نمایان کرد.

خجسته‌پور گفت: لازم است تا سیستم‌های سایبری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در استان سمنان رصد و باگ‌های موجود و نقاط آسیب‌پذیر شناسایی و رفع شود تا پایداری و ایمن‌سازی شبکه‌ها به ویژه در شبکه‌های درون سازمانی تقویت شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا