زنجان

بارندگی‌ها غافلگیرمان نکرد/ بانک اطلاعاتی ماشین‌آلات سنگین تهیه شد

به گزارش خبرگزاری یولن از زنجان، صفی‌الله کرامتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه هفته گذشته بارش رحمت الهی را در استان داشتیم و این رحمت الهی موجب برکات بسیاری در استان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه در حوادثی که قبلا بود، غافلگیری را داشتیم، اما امسال اینطور نبود، گفت: امیدواریم با تدبیر مقامات استان بتوانیم خدمت‌رسانی خوبی به همشهریان داشته باشیم، البته از شهروندان نیز انتظار داریم که در زمان‌های بارش برف از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه هر حضور شهروندان و هر سفر هزینه و کار را برای مسؤولان ایجاد خواهد کرد، افزود: البته شهرداری و سایر ارگان‌ها در این زمینه آمادگی لازم را دارند و امیدواریم مشکلی پیش نیاید.

کرامتی با اشاره به افزایش ماشین‌های سنگین راهداری افزود: قطعا این ماشین‌های پیشرو تاثیر بسزایی در گردش محورها و مواقع بحران و بسته شدن جاده‌ها خواهد داشت، هر چند امیدواریم آن اتفاق رخ ندهد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان درباره مشکلات زنجان در حوزه بحران و حوادث نیز گفت: ما امسال هم همان تجهیزات را داریم و امسال نیز بانک اطلاعاتی ماشین آلات تشکیل شده است تا در صورت نیاز از آنها در محورها استفاده شود.

وی درباره ماشین آلات شهرداری نیز گفت: مشکلات در شهرداری‌ها کتمان‌ناپذیر است، هرچند در آتش‌نشانی زنجان با مدیریتی که است، امکانات خوبی ایجاد شده است.

کرامتی با اشاره به اینکه در زمان نیاز از امکانات و تجهیزات دستگاه‌ها استفاده می‌شود، افزود: بنده اعتقاد زیادی ندارم که امکانات آتش‌نشانی کم یا زیاد است، چون هرچقدر شهرداری امکانات بگیرد کم است اما هرچه ساختمان‌ها به امکانات اطفای حریق مجهز شوند، قطعا کمک کار خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه آتش نشانی نردبان ۳۶ متری دارد، افزود: بیشترین فشار شهرداری باید این باشد که ساختمان‌ها مجهز به تجهیزات ایمنی شوند، چون خاموش کردن آتش در ۵ دقیقه اول بسیار مهم است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/م


۲۰۲۱-۱۱-۱۵ ۱۸:۰۵:۲۴

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا