سمنان

بازدید معاون رئیس جمهور از یک واحد تولیدی در ایوانکی

بازدید معاون رئیس جمهور از یک واحد تولیدی در ایوانکی

به گزارش یولن از گرمسار، سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری هم‌اینک با استقبال رسمی سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی وارد بخش ایوانکی شهرستان گرمسار شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه به همراه استاندار سمنان از کارخانه کیا پلاستیک مانا در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

شرکت کیا پلاستیک مانا با میزان سرمایه‌گذاری‌های تحقق‌یافته ارزی و ریالی به میزان ۴۹۷ هزار و ۵۳۱ میلیون ریال سرمایه ثابت در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار در حال فعالیت است.

محصولات این شرکت قطعات پلاستیکی ظروف آشپزخانه با ظرفیت یک‌هزار تن و ظروف پلی پروپیلن با ظرفیت ۸۵۰ تن است؛ میزان مصرف انرژی سالانه این شرکت شامل آب مصرفی سالانه به میزان یک‌هزار و  ۹۱۹ مترمکعب، توان برق ۲۴۰ کیلووات و گاز مصرفی سالانه ۱۶۲ هزار مترمکعب است.

کارخانه کیا پلاستیک مانا در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۱ هزار و ۱۹۶ مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی احداث شده است.

با عنایت به سفر رئیس جمهور به استان سمنان این یک واحد غیرفعال به واحد فعال تبدیل شد؛ در فاز نخست طرح فعال‌سازی اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم صورت گرفته و مبلغ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

در فاز دوم طرح توسعه، اشتغال‌زایی ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم صورت می‌گیرد و مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا