عکس

بازگشت اسطوره به لیگ برتر/عکس

به گزارش خبرگزاری یولن؛ استیون جرارد سرمربی ۴۱ ساله سابق #رنجرز به عنوان سرمربی جدید تیم آستون‌ویلا معرفی شد. ویلا که پس از ۵ باخت متوالی در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفته، جرارد را جانشین دین اسمیت کرده است.

قرارداد جرارد با ویلا ۲.۵ ساله است و این تیم برای جذب او و گری مک‌آلیستر (کمک‌مربی) غرامتی ۴-۳ میلیون پوندی به رنجرز پرداخت کرد. ویلا در اولین بازی با هدایت جرارد ۹ روز دیگر میزبان برایتون خواهد بود. جرارد که از سال ۲۰۱۸ هدایت رنجرز را بر عهده داشت موفق شد فصل گذشته با قهرمانی در لیگ برتر اسکاتلند به سلطه ۹ ساله سلتیک در این رقابت‌ها پایان دهد.

جرارد ضمن ابراز خوشحالی بابت انتخاب به عنوان سرمربی جدید استون ویلا گفت: ” استون ویلا باشگاهی با تاریخ و سنت غنی در فوتبال انگلیس است و من بسیار مفتخرم که سرمربی جدید آن شدم. در صحبت هایم با اعضای هیئت مدیره مشخص بود که برنامه‌های آنها چقدر بلند پروازانه است و من مشتاقانه منتظر به کمک به آنها هستم تا به اهدافشان برسند.

همچنین می خواهم از همه افرادی که با باشگاه گلاسکو رنجرز در ارتباط هستند، بابت اینکه فرصت حضور در این باشگاه نمادین را به من دادند تشکر کنم. کمک به آنها برای رکوردشکنی و کسب ۵۵ امین قهرمانی همیشه در قلب من جایگاه ویژه ای خواهد داشت. برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنم.”

بازگشت اسطوره به لیگ برتر/عکس

۲۵۷ ۲۵۱
 

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا