سمنان

بازگشت ۴۱۰ میلیارد ریال اضافه‌پرداخت مالیاتی یک واحد تولیدی شاهرود

بازگشت ۴۱۰ میلیارد ریال اضافه‌پرداخت مالیاتی یک واحد تولیدی شاهرود

محمدجعفر عبداللهی رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان از بازپرداخت ۴۱۰ میلیارد ریال اضافه پرداخت مالیات و عوارض شرکت سیم و کابل مغان شاهرود در دو سال ۹۸ و ۱۴۰۰ از سوی سازمان امور مالیاتی این استان با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان خبر داد.

وی بیان کرد: در راستای نظارت بر زنجیره تولید و حمایت و پشتیبانی جدی از شرکت‌های تولیدی، دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان سمنان مکلف شده تا ضمن برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی، شنونده دغدغه‌های صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: همچنین دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان مکلف شده به‌صورت جدی موانع تولید را بررسی و اقدام عاجل و قانونی در جهت گسترش عدل و تقویت بنیه اقتصادی آنان در حمایت از کارآفرینی و اشتغال را پیگیری کند.
عبداللهی با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده در شرکت سیم و کابل مغان شاهرود افزود: در این بررسی‌ها مشخص شد سازمان امور مالیاتی استان سمنان در پنج مرحله در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ اضافه دریافت مالیاتی و عوارض ارزش‌افزوده از آن شرکت داشته است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان سمنان مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال اضافه پرداختی شرکت سیم و کابل مغان مسترد و با بازگشت این مبلغ بنیه اقتصادی آن شرکت احیا شد.
رئیس‌کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: رفع موانع تولید و احیای کارخانجات و شرکت‌های دانش‌بنیان، دستگاه قضایی استان سمنان را به یک محرک در راستای جهش تولید و تحقق شعار سال تبدیل کرده است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: دادگستری استان سمنان حمایت از تولید و اشتغال و کارآفرینی را از سنگرهای مجاهدت در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه می‌داند و با تمام قدرت این مهم را پیگیری و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا