همدان

بانوان جهادی همدان تجلیل شدند

بانوان جهادی همدان تجلیل شدند

فاطمه ستاری‌نوید در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در همدان با بیان اینکه در آغازین روز از هفته بسیج بانوان بسیجی فعال در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی تجلیل شدند اظهار کرد: امام راحل فرمودند که بسیج لشکر مخلص خداست؛ بسیج نهادی مردمی از تمام اقشار جامعه و هدف متعالی آن حمایت و حراست از آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج سرباز حافظ تأمین مصالح عمومی در همه زمینه‌هاست و یک ظرفیت عظیم است گفت: اندیشه و تفکر منطقی بسیج، پرچمداری خدمت خالصانه به مردم است که این فرهنگ باید به نسل‌های آینده منتقل شود، فرهنگی که کار برای خدا را ترویج می‌دهد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همدان گفت: امروز دشمن با توجه به اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در شرایط تحریم خشمگین شده و به هر حربه‌ای برای تضعیف کشور متوسل می‌شود بنابراین بسیجیان باید در مسیر جهاد تبیین گام‌های موثری بردارند و روایات صحیح و به موقع را برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه ما از طیف بسیج محلات فعال در عرصه جهادی و کمک مومنانه تقدیر می‌کنیم عنوان کرد: بانوان بسیجی ما در تمام عرصه‌ها به ویژه در مهار بیماری کرونا یاریگر بودند که قدردان آنها هستیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا