فارس

با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز آشنا شویم

به گزارش یولن از شیراز، سید وحید حسینی یکم خرداد سال ۱۳۴۲، در شهرستان ارسنجان، در خانواده ای مذهبی و معتقد متولد شد.

او تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در شهرستان ارسنجان سپری کرد و سپس تحصیلات خود را در سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸، در مقطع دکترای حرفه ای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد.

 سید وحید حسینی همچنین پس از کسب مدرک دکترای تخصصی در رشته جراحی طی سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲، فعالیت در این حوزه را به صورت تخصصی آغاز کرد و در سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ میلادی، موفق به دریافت مدرک فلوشیپ جراحی کولورکتال از دانشگاه سیدنی استرالیا شد.

سال های تحصیل و خدمت حسینی مصادف بود با دوران دفاع مقدس که او علاوه بر ادامه تحصیل و خدمت در مراکز درمانی، در جبهه های حق علیه باطل نیز حضور موثری داشت.

ریاست مرکز تحقیقات کولورکتال، عضویت در مرکز تحقیقات گوارش و کبد، عضویت در انجمن اروپایی کولوپروکتالوژی، همچنین عضویت در بورد ملی جراحی ایران، انجمن کولورکتال ایران و انجمن جراحی درون بین کشور، از جمله تلاش های علمی دکتر حسینی در طی سال های خدمت بوده است.

همچنین در زمینه فعالیت های اجرایی او می توان به مسوولیت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸، ریاست بیمارستان نمازی شیراز در سال های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴، ریاست بیمارستان قطب الدین شیراز در سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸، ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سال های ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶ و ریاست بیمارستان مسلیمن شیراز در سال های ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۴ اشاره کرد.

انتهای/ف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا