کرمان

برخی در مسیر صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر کارشکنی می‌کردند

برخی در مسیر صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر کارشکنی می‌کردند

به گزارش یولن از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در حاشیه حضور در تمرین تیم فوتبال مس کرمان اظهار کرد: در مجموعه صنعت مس علاقه‌مند نبوند که استان کرمان دو تیم در لیگ برتر داشته باشد و ما می‌گفتیم شرکت ملی مس ظرفیتی برای آوردن استعدادهای عظیم در عرصه‌های مختلف بوده و قابل تقدیر است که از ظرفیت‌ها پشتیبانی کند.

وی گفت: متاسفانه در بدنه شرکت ملی مس برخی افراد نه‌تنها همکاری نداشتند که سر بزنگاه کارشکنی می‌کردند و در سال‌های گذشته اتفاقاتی می‌افتاد و تصمیماتی می‌گرفتند که کل زحمت‌های بچه‌ها به هدر می‌رفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیرعامل فعلی شرکت مس در این قضیه ایستاد و با مخالفت آقایانی که نمی‌خواستند تیم مس بالا برود، مقابله کرد که از وی تشکر می‌کنیم.

پورابراهیمی اضافه کرد: در نامه‌ای به مدیرعامل فعلی شرکت مس مطرح کردم ظرفیت تیم مس به واسطه فرزندان بومی استان کرمان ایجاد شده و باید این ظرفیت حفظ شود و مسئله دیگر انگیزه این تیم است که در بین تیم‌های صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد و درخواست داریم این ظرفیت و تعصب حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال و کادر فنی مس باید با کشف استعدادها و پرورش آنها برای باشگاه درآمدزایی بکند، گفت: با مدیرعامل شرکت مس درباره ایفای تعهدات در قبال تیم مس کرمان نیز مذاکره شده که پذیرفته و مسئله دیگر اعطای پاداش به اعضای تیم است که ۲۰ خرداد جشن صعود مس کرمان به لیگ برتر برگزار می‌شود و پاداش‌ها برای آن روز در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه ما روی تیم مس برای جام باشگاه‌های آسیا حساب باز کرده‌ایم زیرا این سابقه را داشته است، افزود: بچه‌های کرمان فصل جدیدی از حضور تیم فوتبال‌شان را در کشور انتظار دارند و امیدواریم با اقتدار، توانمندی و تعصب کار به خوبی پیش برود و شاهد موفقیت روزافزون تیم باشیم. 

پورابراهیمی در ادامه بیان کرد: کرمان دیروز با امروز فرق می‌کند زیرا ما نام‌آوری به نام حاج قاسم سلیمانی داریم که نام کرمان با نام سردار عجین شده و پهلوانان و آزادمردان دنیا به ایشان افتخار می‌کنند لذا ورزش و فوتبال ما در این حوزه باید در شأن و جایگاه سرداری باشد که نام کرمان را بلند کند.

وی خطاب به اعضای تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: ورزش را با روحیه مردانگی، جهاد و مقاومت حاج قاسم عجین کنید و افتخار ماست که سرباز حاج قاسم باشیم و در مسیر او گام برداریم و ما در کنار شما و مطمئن هستیم در لیگ برتر شاهد موفقیت‌های خوبی برای شما خواهیم بود.

انتهای پیام/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا