اخبار ورزشی

بررسی عملکرد طارمی| افت ستاره تیم ملی مقابل میلان/مهاجم پورتو ناکام از زدن یک شوت به چارچوب+عکس

به گزارش یولن، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میهمان میلان بود که با نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و ۸۶ دقیقه برای پورتو بازی کرد. ستاره ایرانی در این بازی تلاش زیادی کرد فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکرد.

با نگاه به آمار طارمی در بازی مقابل میلان او جزو بازیکنان ضعیف میدان بود و نتوانست عملکرد درخشان همیشگی خود را برای پورتو داشته باشد. با نگاه به نقشه حرارتی حرکت های مهاجم تیم ملی متوجه می شوید این بازیکن غالبا در میانه زمین با هافبک های روسونری درگیر بوده است.

با نگاه به آمار طارمی نه گلی در این بازی زد و نه پاس گلی داد. مهاجم ملی پوش ایرانی حتی نتوانست یک شوت به چارچوب دروازه روسونری در طول ۹۰ دقیقه بزند.

تنها شوت ستاره تیم ملی کشورمان خارج از چارچوب میلان بود. اما مهاجم ایرانی در پاسکاری ها دقت بالایی داشته و غالبا توپ را به مقصد رسانده است. ۸۰ درصد پاس های طارمی در این دیدار درست بوده است.

با نگاه به امتیاز مهاجم ایرانی از سوی سایت «sofascore»  متوجه می شوید جزو ۳ بازیکن ضعیف پورتو مقابل میلان بود و با کسب امتیاز ۶.۵ از ۱۰ عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است.

طارمی در بازی رفت مقابل میلان ستاره پورتو بود و تیم پرتغالی با تک گل ستاره ایرانی برنده بازی شد ولی مهاجم تیم ملی شب گذشته در بازی برگشت نتوانست درخشش لازم را داشته باشند و جزو بازیکنان ضعیف میدان قرار گرفت.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا