اخبار ورزشی

بررسی عملکرد قلی‌زاده| شاهکار وینگر تکنیکی/ستاره تیم ملی بهترین دنیا+عکس

به گزارش یولن، تیم فوتبال شارلروا شب گذشته در هفته دوازدهم لیگ برتر بلژیک به مصاف سرن رفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

نقش اول این بازی بدون شک علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان بود. ستاره ایرانی برای گورخرهای بلژیک همه کار در میدان کرد. قلی زاده در این بازی گل اول را ساخت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

سایت «سوفا اسکور» در ارزیابی فنی اش از این دیدار به قلی زاده بالاترین نمره یعنی ۹.۵ از ۱۰ را داد. نکته جالب تر این بود که قلی زاده تنها بهترین بازیکن میدان نشد بلکه ستاره تیم ملی کشورمان با کسب بالاترین امتیاز از تمام مسابقات برگزار شده در روز گذشته عنوان بهترین بازیکن دنیا در روز گذشته را در لیگ های مختلف از آن خود کرد.

قلی زاده در این ۶۲ دقیقه، آمار یک پاس گل، یک گل، ۲ پاس کلیدی، ۱ شوت به دروازه، ۲ دریبل موفق و ۶۵ درصد صحت پاس را به ثبت رساند تا نشان دهد در طول یک ساعت بازی برای گورخرها نمایشی فوق العاده داشته و مستحق کسب جایزه بهترین بازیکن زمین است.


نقشه حرارتی قلی زاده

با نگاه به نقشه حرارتی قلی زاده در این بازی متوجه می شوید ستاره ایرانی در خط حمله چقدر فعال بوده و و غالبا در سمت راست زمین خودشان از گوشه ها به دروازه رقیب هجوم آورده است. ستاره ایرانی در این بازی در کارهای دفاعی نیز شرکت کرده ولی غالبا با توجه به ویژگی هجومش در خط حمله حضور داشته است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا