کرمان

بروزرسانی| نکونام: سازمان لیگ نباید اجازه دهد تیم ها در رفسنجان بازی کنند/ در بدترین زمان پنالتی از دست دادیم

بروزرسانی| نکونام: سازمان لیگ نباید اجازه دهد تیم ها در رفسنجان بازی کنند/ در بدترین زمان پنالتی از دست دادیم

به گزارش یولن از رفسنجان، جواد نکونام پس از تساوی فولاد مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در ابتدا وظیفه دارم بگویم اینکه سازمان لیگ اجازه می‌دهد تیم‌ها در رفسنجان بازی کنند خوب نیست. اینکه زمین تیم رفسنجان آماده نیست ناراحت کننده است. نباید تیم‌ها یک ساعت از کوه و کمر بالا بیایند و بازی کنند. باز و بسته بودن در ورزشگاه هم فرقی نمی‌کرد. دوست دارم تمام تیم‌ها بهترین امکانات را داشته باشند. امیدوارم شرایط مس در ادامه درست شود وگرنه سازمان لیگ باید فکری کند. رفت و آمد به رفسنجان سخت است. ساعت بازی‌های هم که سازمان لیگ می‌گذارد رفتاری آماتور وغیرحرفع‌ای است اما نامش را لیگ برتر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: شناخت کافی از تیم حریف داشتیم. نیمه اول باد وحشتناکی می‌آمد و بازی تحت تاثیر قرار گرفت. آنها تبحر خاصی در بازی‌های هوایی داشتند، اما باد به آنها کمک کرد و توپ‌شان گل شد. می‌دانستیم نیمه دوم برای ما بهتر خواهد شد. می‌توانستیم ابتدای نیمه دوم به گل برسیم. با حرف‌هایی که زدیم و تغییراتی که ایجاد کردیم فکر می‌کردیم شرایط بهتر می‌شود. وزش باد کم شد، اما دست از تلاش برنداشتیم. برخلاف اینکه برای پنالتی تمرین کرده بودیم در بدترین زمان ممکن پنالتی را از دست دادیم.

نکونام گفت: ۳ امتیاز را جا گذاشتیم و از این موضوع واقعاً ناراحتم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در خانه تیم خوب مس توانستند یک امتیاز بگیرند. بازی برنده بازی می‌شدیم و ۳ امتیاز با یک امتیاز عوض شد. واقعاً عصبی و ناراحتم و با بازیکنان هم صحبتی نکردم. عصبانیتم از نتیجه است و نگاه‌مان به آینده است تا به موفقیت برسیم.

ادامه دارد…


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا