همدان

برگزاری اردوی تربیتی «طلایه‌داران فردا» در همدان

محمدصالح جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در همدان با بیان اینکه بیست و یکمین دوره اردوی تربیتی تشکیلاتی «طلایه‌داران فردا» از فردا در همدان آغاز می‌شود اظهار کرد: در این دوره دانش‌آموزان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، فعالیت‌های تشکیلاتی، برنامه‌های محوری، مهارت‌های تقویت فن‌بیان، آداب معاشرت، نظم و برنامه‌ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت‌های خلاقیت و شخصیت‌شناسی را تمرین می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دوره طی چند هفته برگزار می‌شود گفت: این دوره آموزشی که به منظور ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برگزار می‌شود به صورت حضوری به مدت یک روز با حضور بیش از ۱۷۰ مسئول انجمن اسلامی مدارس استان همدان آغاز خواهد شد و بعد از آن به مدت دو هفته به صورت مجازی ادامه پیدا خواهد کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: این دوره آموزشی امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود و یک روزه برگزار خواهد شد اما آموزش مباحث مطرح شده در طول هفته با پیگیری مربیان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این دوره آموزش کار تشکیلاتی است گفت: در اردوی یک روزه مباحثی مانند ایده‌پردازی، تیپ‌شناسی، انجمن اسلامی برتر و بازی‌های تشکیلاتی برنامه‌ریزی شده که توسط اساتید برتر کشوری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا