کرمان

برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سیرجان برای آمادگی مسابقات آسیایی و جهانی

برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سیرجان برای آمادگی مسابقات آسیایی و جهانی

 محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار کرد: ما درسیرجان اولین اردوی خود را که اردوی بسترسازی است با دعوت از ۸۰ کشتی‌گیر از سراسر کشور آغاز و ۱۰ مربی از استان‌های مختلف نیز برای همکاری در این اردو نیز دعوت کردیم.

وی افزود: اولین مسابقات پیش روی ما بعد از این اردو در ۱۸ اردیبهشت مسابقات علی آبادی در شهرستان سرخس است که سعی می‌کنیم تمامی کشتی‌گیران در این اردو در این مسابقات شرکت کنند که چکیده‌ای از نفرات زبده و خوب  برای مرحله بعدی اردو دعوت می‌شوند و در مسابقات آسیایی که در تیرماه برگزار می‌شود شرکت خواهند داشت که  منتهی می‌شود به مسابقات جهانی که در تاریخ سوم مرداد ماه در کشور ایتالیا برگزار  می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان ایران در مورد کیفیت فنی کشتی‌گیران حاضر در اردو تصریح کرد: با توجه به اینکه بچه‌ها در رده نوجوانان هستند و خیلی از این بچه‌ها کشتی نگرفتند و مسابقه‌ای را انجام نداده‌اند، کار سختی در پیش رو داریم و مهمترین کار ما در این اردو آموزش است و امیدواریم بتوانیم با کمک کادر فنی یک پشتوانه قوی و خوبی از این کشتی‌گیران برای تیم ملی فرنگی کشورمان در رده جوانان و بزرگسالان بسازیم.

سرمربی تیم ملی کشتی در مورد میزبانی سیرجان نیز بیان کرد: جا دارد که از میزبانی بسیارخوب شهر سیرجان؛ هیئت کشتی، اداره ورزش وجوانان و باشگاه گل‌گهر تشکر کنم.همه مسؤولان به‌خوبی حمایت می‌کنند و برایم بسیار جالب بود  که به ورزش کشتی بها داده واز آن حمایت می‌کنند و کشتی سیرجان واستان کرمان با این حمایتی که که وجود دارد آینده روشنی دارد.

به گزارش فارس، اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از ۱۷ فروردین‌ماه آغاز شده و به‌مدت ۱۰ روز به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر در محل سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید سلیمانی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا