چهارمحال و بختیاری

عرضه آرد در چهارمحال و بختیاری زیر ذره‌بین بازرسان صمت

به گزارش یولن از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، غلامرضا قائدامینی از توزیع ماهانه بیش از هفت هزار تن آرد در این استان خبر داد و اظهار کرد: سالانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه آرد به این استان اختصاص می‌یابد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر هر کیسه آرد یارانه‌ای در استان ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت‌گذاری می‌شود، این در حالی است که قیمت آن در بازار آزاد بسیار بیشتر از این است و همین موضوع احتمال عرضه خارج از شبکه آرد را ایجاد خواهد کرد.

قائدامینی اضافه کرد: امسال مواردی از تخلف عرضه خارج از شبکه آرد شناسایی و کشف شده است و این موضوع نظارت‌های سنگینی را بر بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان تحمیل کرده است.

وی تعداد نانوایی فعال در استان را یک هزار واحد اعلام کرد و گفت: بازرسان این سازمان نه تنها باید بر کیفیت پخت نان بلکه باید بر نحوه آرد مصرفی نیز نظارت داشته باشند که با توجه به کمبود نیرو و تجهیزات، سنگین و طاقت‌فرسا است.

قائدامینی خاطرنشان کرد: به تازگی یک محموله آرد قاچاق به ارزش یکصد میلیون ریال در شهرستان شهرکرد شناسایی و کشف شد و پرونده فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه شد.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده عرضه آرد خارج شبکه می‌توانند موارد تخلف را گزارش دهند.

انتهای پیام/۶۸۰۲۳/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا