سمنان

برگزاری جشن بزرگ امام مهربانی‌ها در سمنان

برگزاری جشن بزرگ امام مهربانی‌ها در سمنان

به گزارش یولن از سمنان، جشن بزرگ امام مهربانی‌ها به مناسبت ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن‌الائمه علی بن موسی‌الرضا (ع) صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، شهردار سمنان، اعضای شورای اسلامی و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد.

امیر نجم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در این مراسم با اشاره به قرار گرفتن سمنان بین استان‌های خراسان رضوی و قم، این استان را بین‌الحرمین دانست و اظهار کرد: ما شهروندان سمنانی بر خود می‌بالیم که میزبان مهمانان حضرت ثامن‌الائمه علی بن موسی‌الرضا (ع) هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نشاط اجتماعی مبنای برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان است، ادامه داد: استقبال بی‌نظیر شهروندان از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سبب خواهد شد تا به‌زودی برنامه‌های متعدد شاد و بانشاطی را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش فارس؛ این آیین با حضور پرشور شهروندان سمنانی در میدان نور سمنان برگزار شد و با اجرای برنامه‌های هنری شامل حضور هنرمندان برجسته کشوری، اجرای مجری توانمند کشوری روزبه رحیمی، استندآپ کمدین برتر کشوری احسان افشار و حضور خواننده محبوب محسن میرزاده و با حضور بازیگران کودک سمنانی لحظاتی شاد برای مردم شهر اخلاق در این آیین رقم خورد.

همچنین در این آیین توسط شهرداری سمنان از برگزیدگان پویش همخوانی یا لب‌خوانی «سلام فرمانده» با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی ارزنده تجلیل شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا