همدان

برگزاری رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی همدان

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، علی فردوسی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی از صبح روز چهارشنبه ۱۲ آبان با حضور گسترده فعالان این عرصه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان آغاز می‌شود.

وی از برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در همدان خبر داد و گفت: متولی برگزاری این رویداد مرکز متنا (مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی) در مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج است.

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند در حوزه‌ پویانمایی (انیمیشن کوتاه، استاپ‌موشن، کمیک‌موشن، کات اوت، موشن گرافیک و…)، نرم‌افزار تلفن همراه (اپلیکیشن تحت اندروید)، بازی‌سازی (بازی تلفن همراه تحت اندروید ) و در بخش استانی آیتم تصویری(کلیپ و…) و پوسترهای مفهومی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه منظور از بخش استانی این است شرکت‌کنندگان در این دو بخش در سطح استان تقدیر می‌شوند و به مرحله کشوری معرفی نمی‌شوند گفت: به دلیل رقابتی بودن این رویداد موضوع تولیدات در صبح اولین روز این رویداد اعلام می‌شود.

فردوسی‌پور با بیان اینکه برای تولید چنین پروژه‌هایی باید کار به صورت گروهی و در قالب دو تا پنج نفر باشد افزود: در این رویداد ضمن حمایت از  تولیدات فاخر، مراحل تجاری‌سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج نیز انجام می‌شود.

وی مهلت ثبت نام در این رویداد را تا پایان ساعت اداری نهم آبان ماه عنوان کرد و گفت: این رویداد به دنبال کشف استعدادهای بومی در حوزه‌های مختلف تولیدات دیجیتال است که به صورت حضوری و ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در همدان با بیان اینکه این رویداد از صبح روز ۱۲ آبان آغاز می‌شود و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد اظهار کرد: شرکت‌کنندگان با حضور در محل برگزاری اقدام به تولید و ارائه محتوای خود می‌کنند.

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای حضور در این رویداد بر عهده گروه‌های شرکت‌کننده است افزود: گروه‌های برگزیده، در رویداد کشوری شرکت می‌کنند.

فردوسی‌پور افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد با شماره ۰۹۳۳۴۷۹۴۴۱۵ در واتساپ در تماس باشند و اطلاعات فردی خود یا گروه و حوزه مورد نظر خود را اعلام کنند.

انتهای پیام / ۳۱۴۰


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا