سمنان

برگزاری مسابقه ملی نقاشی «سهم من از مالیات» در سمنان

برگزاری مسابقه ملی نقاشی «سهم من از مالیات» در سمنان

  به گزارش یولن از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقه نقاشی «سهم من از مالیات» با هدف ترویج فرهنگ مالیات بخصوص در نسل کودک و نوجوان در بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در سال گذشته برای نخستین بار در سطح ملی برگزار شد و امسال نیز در سطح ملی و با هدف ارزیابی نگاه کودکان به  مقوله پرداخت مالیات برگزار می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به اینکه آثار در گروه‌های چهار تا ۶ سال، هفت تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۵  سال مورد داوری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه دستیابی به نگاه کودکان به مقوله مالیات و اثرات آن در جامعه است تا از دریچه نگاه کودکان بتوانیم آثار پرداخت مالیات در کشور را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی با تأکید بر تقویت اثرات پرداخت مالیات در جامعه از دوران کودکی، بیان کرد: نقاشی بهترین ابزار برای بیان احساسات کودکان است و از این طریق می‌توان اهمیت پرداخت مالیات  را در کودکان و نوجوانان نهادینه کرد.

مدیرکل امور مالیاتی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۱۷۷ اثر از ۱۱ استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میزان تعداد ۸۸ اثر به بخش مسابقه راه یافت.

انوری خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه ۱۰ بهمن‌ماه سال جاری است و اختتامیه با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور برگزار و از برگزیدگان این مسابقه تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا