بین الملل

برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در لاهه +فیلم

برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در لاهه +فیلم

به گزارش گروه سیاست خارجی یولن، جمعی از جوانان شیعه در هلند روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت  و در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم اقدام به برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در مرکز شهر لاهه کردند.

برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در لاهه +فیلم

این نمایشگاه در محلی بین کتابخانه مرکزی لاهه، مرکز همایش‌های شهر و خانه سینمای شهر لاهه برگزار و مورد استقبال عابران قرار گرفت.

 

 

در این رویداد فرهنگی، در راستای پاسداشت و معرفی این کتاب آسمانی، ترجمه آیاتی از قرآن مجید به زبان هلندی و انگلیسی همراه با تصاویری به نمایش درآمد. همچنین ضمن پخش نوای دلنشین قرآن، توضیحاتی درباره ماهیت و پیام‌های قرآنی به برای بازدیدکنندگان ارائه شد.

گفتنی است، در پی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد نیز ۲۸ فروردین ماه کاردار سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار و بر اقدام فوری و قاطع دولت سوئد برای پایان دادن به جسارت به ساحت قرآن کریم و تضمین عدم تکرار آن در آینده تأکید شد. (اینجا بخوانید)

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه نیز  ۲۸ فروردین ماه ضمن پاسخگو دانستن دولت سوئد در پی هتک حرمت قرآن کریم، گفت: مترصد واکنش فوری، شدید و صریح این کشور در برخورد با عوامل این اقدام توهین آمیز و جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی هستیم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا