قزوین

بزرگ‌ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در شهرستان آبیک احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک اظهار کرد: روزگذشته جلسه‌ای به ریاست هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون اعتباری بانک ملت و مدیران مجموعه طیور برکت دو در محل دفتر استاندار به منظور بررسی مسائل، مشکلات و با هدف احیای شرکت طیور برکت برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: مجموعۀ طیور برکت ۲ در جاده کمال آباد به قشلاق واقع شده است و بزرگ‌ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور مستقر در آبیک بوده که حدوداً ۱۰ سال است راکد بوده و فاقد فعالیت است.

وی افزود: با طرح موضوع، پیگیری‌ها و رایزنی با بانک ملت مقرر گردید موضوع، راه اندازی مجدد این واحد در ستاد تسهیل استان مطرح و با رفع موانع  این واحد مجدد به چرخه تولید بازگردد.

فرماندار آبیک ادامه داد: طی هفتۀ آینده استاندار قزوین از مجموعۀ واحد‌های طیور برکت که متعلق به گروه صنعتی صفری است و واحد مذکور در راستای بررسی وضعیت و حل و فصل موضوعات بازدید به‌عمل خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری یولن، شرکت طیور برکت ۲ بزرگترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در بخش بشاریات شهرستان آبیک واقع شده است که از حدود ۱۰ سال پیش، به دلایل گوناگون دچار مشکل شده و به صورت راکد درآمده است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا