سمنان

بهره‌برداری نخستین دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی در استان سمنان

بهره‌برداری نخستین دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی در استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هم‌زمان با هفته سلامت، دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی در راستای بهبود خدمت‌رسانی به بیماران استان سمنان در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به بهره‌برداری رسید.

در این آیین افتتاح، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، هاشمی استاندار سمنان، اقوامی‌پناه فرماندار سمنان، حیدری مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از مسؤولان شهرستانی و دانشگاهی حضور داشتند.

کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این زمینه اظهار کرد: دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی ۱۲۸ اسلایس ساخته شده توسط شرکت زیمنس آلمان است و قابلیت تصویربرداری تمامی عروق بدن را دارد که امروز با حضور مقامات وزارتی، استانی و شهرستانی همراه با تجهیزات جانبی در راستای بهبود خدمت‌رسانی به بیماران افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این دستگاه با ارز دولتی ۵۱ میلیارد ریال و تجهیزات جانبی ۹ میلیارد ریال به‌صورت مستقیم خریداری شده و ارزش فعلی این دستگاه حدود ۲۵۰ میلیارد ریال با محاسبه ارز آزاد است.

، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: این دستگاه برای خدمت‌رسانی به مردم استان و مناطق هم‌جوار و در جهت ارتقای خدمات درمانی و جلوگیری از رفت و آمد بیماران برای اقدامات تشخیصی درمانی به دیگر استان‌ها آماده شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا