کرمان

بهره‌مندی ۴ هزار نفر از خدمات اردوی جهادی پزشکی در مناطق محروم کرمان

بهره‌مندی ۴ هزار نفر از خدمات اردوی جهادی پزشکی در مناطق محروم کرمان

به گزارش یولن از کرمان:  محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با پیگیری انجام شده اردوی جهادی پزشکی درمانی مزین به نام سردار سلیمانی با همت موسسه خیریه کوی شیرین و  همکاری ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان و گروه جهادی شهید پورجعفری در منطقه الله آباد به خدمت‌گزاری به مردم عزیز این منطقه محروم پرداختند.

وی افزود: به مدت ۳ روز اعضای این اردوی جهادی از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ در منطقه الله آباد کرمان، بعثت ۴۹ ؛مدرسه شهید مغفوری به مردم خدمت رسانی نمودند.

پورابراهیمی عنوان کرد: علاوه بر ویزیت چند هزارنفر از مردم این منطقه توسط پزشکان متخصص؛ در حاشیه برنامه‌های این گروه جهادی کارهای فرهنگی و جشن‌های امید آفرینی نیز برگزار، اعزام گروه‌های چند نفره هوش مصنوعی به صنایع و معادن برای افزایش بهره وری و ایمنی کارگران و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد کرمان نیز واریز شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به خدمات رادیوگرافی، سونوگرافی و ارائه عینک ادامه داد: در مجموع ۴۰۰۰ نفر از خدمات تخصصی پزشکی بهره‌مند شدند و داروهای رایگان در اختیار همه بیماران قرار گرفت.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا