فرهنگ و هنر

بیست و دومین کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران برگزار می‌شود

بیست و دومین کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران برگزار می‌شود

به گزارش یولن، کنگره سرداران و چهار هزار شهید منطقه ۱۷ تهران در روزهای سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه با برگزاری مراسم یاد یاران و دعای توسل در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج منطقه و روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه با نواختن زنگ شهدا در مدارس و اجرای ۲۲ کلاس درس شهدا در برنامه شاد در راستای گرامیداشت مقام شهدای معلم و دانش‌آموز برگزار می‌شود.

همچنین برنامه روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه با غبار روبی حرم‌های مطهر شهدای گمنام امامزاده حسن (ع)، ابوذر، زمزم و بهاران تحت عنوان «مادری لاله‌ها» ادامه پیدا خواهد کرد. روز جمعه ۲۰ اسفندماه نیز آیین اختتامیه این کنگره با حضور چهار هزار نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسؤولان در خیمه‌گاه شهدا در میدان ابوذر برگزار خواهد شد.

بیست و دومین کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران برگزار می‌شود

از دیگر برنامه‌های جنبی این کنگره می‌توان به اجرای ۲۲ طرح جهادی کمک مؤمنانه در راستای کمک به نیازمندان منطقه، برگزاری جشنواره فیلم موبایلی خاطرات رزمندگان و خانواده‌های شهدا و هدیه چهار هزار ختم قرآن به ملکوتیان و اجرای مراسمات جشن و مولودی‌خوانی درب منازل شهدا در طرح شهید علمدار و همچنین ترمیم و رنگ‌آمیزی مزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) اشاره کرد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا