سمنان

تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خرد استان سمنان

تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خرد استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در کمیسیون کارگری استان سمنان که با حضور دبیرکل و معاون جامعه اسلامی کارگران در سالن جلسات کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ کار در استان سمنان نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه  از جامعه کارگران استان سمنان صمیمانه به دلیل همراهی‌های مستمر تقدیر و تشکر دارم، اضافه کرد: استان سمنان در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات در کشور پیشرو و پیشگام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: فعالان اقتصادی، کسبه، بازاریان و واحدهای تولیدی بیشترین همراهی را در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها داشتند.

ریواده گفت: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها کوچک‌ترین تنشی را در استان سمنان نداشتیم که ناشی از هم‌افزایی و همدلی بین کمیسیون کارگری و دستگاه‌های اجرایی و اقناع‌سازی مناسب در حوزه کارگری است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی کارگران و تشکل‌های کارگری کمک‌حال مسؤولان استان سمنان در پیشبرد بهتر امور بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: جلسات کمیسیون کارگری این استان به‌صورت مستمر و منظم در حال برگزاری است.

ریواده تأکید کرد: از ظرفیت‌های مطرح‌شده در حوزه جامعه اسلامی کارگران برای تأمین نیازهای حوزه صنعت و دام و طیور استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خرد در حوزه مواد غذایی و دام و طیور که از اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تأثیر می‌پذیرند، در حال انجام است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا