سمنان

تأکید استاندار سمنان بر ارتباط صنعت و گردشگری با دانشگاهیان

تأکید استاندار سمنان بر ارتباط صنعت و گردشگری با دانشگاهیان

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در دیدار با اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری اظهار کرد: ارتباط بین دانشگاه، صنعت و گردشگری استان یک ضرورت است که باید با اقدامات مناسب ارتباط بین این ‌بخش‌ها تقویت شود.

وی اضافه کرد: آمادگی داریم تا با تقویت ارتباط بین دانشگاهیان و کارگروه‌های حوزه‌های مختلف استان سمنان، از علم، توان و ظرفیت کارشناسان دانشگاهی برای پیشبرد بهتر امور استفاده کنیم.

استاندار سمنان بیان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی برای جلوگیری از تعطیلی و کاهش ظرفیت تولیدی، نیاز است تا با استفاده از یک کارشناس اهل فن، نحوه ارتباط با دانشگاه را تقویت کنند و تولید خود را رونق بخشند.

هاشمی عنوان کرد: گردشگری یک صنعت زودبازده در جهان توسعه یافته و در حال توسعه امروز است که به‌واسطه تعدد اثرهای ثبت‌شده گردشگری در استان سمنان، نیاز است تا زیرساخت‌های گردشگری موردتوجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سمنان، استانی دانشگاهی با سرانه دانشجویی مطلوب است؛ به‌طوری‌که به ازای هر ۱۳ نفر، یک نفر دانشجو در استان در حال تحصیل بوده و نرخ باسوادی بیش از ۹۷ درصد است.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا